MixWell-jauhoja Turusta?

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Start < Previous
Next > End >>
  • Willa 6 messages09/02/2014 7:21 PM

    Moikka!

    Eli apua tarvittaisiin MixWell-jauhojen löytämiseen Turun alueelta. Itse olen niitä muutaman kerran ostanyt ja todennut hyviksi Länsikeskuksen K-Citymarket on niitä aiemmin myynyt, mutta pitkään aikaa en ole niitä enää valikoimassa nähnyt

    Tietääkö joku, missä kaupassa (ei nettikauppa) näitä jauhoja vielä myydään, niin pääsisin taas leipomaan herkkuja?

  • hemu 59 messages09/02/2014 9:47 PM

    Hei, Skanssin Citymarketin gluteenittomassa hyllyssä näin po. jauhoja. Muutenkin Skanssin cittarin gluteeniton valikoima on aika hyvä, joten ei varmaan ihan hukkareissu tule. Löytyy myös Virtasalmen viljatuotteen vaaleaa jauhoa sekä Jytte-jauhoa, jotka ovat mainioita herkkujen leipomiseen. Siis niinpaljon parempia kuin kaiken maailman tärkkelysmössöjauhot. Gluteenittoman hyllyn järjestys vain on aika sekava. Jauhoseokset löytyvät ihan sattumanvaraisista paikoista...

  • Willa 6 messages09/03/2014 1:26 PM

    Jes, kiitokset vinkistä! Täytyy käydä katsastamassa Skanssin valikoima

  • Ritvata 1 message02/02/2015 6:58 PM

    Willa kirjoitti:
    Moikka!

    Eli apua tarvittaisiin MixWell-jauhojen löytämiseen Turun alueelta. Itse olen niitä muutaman kerran ostanyt ja todennut hyviksi Länsikeskuksen K-Citymarket on niitä aiemmin myynyt, mutta pitkään aikaa en ole niitä enää valikoimassa nähnyt

    Tietääkö joku, missä kaupassa (ei nettikauppa) näitä jauhoja vielä myydään, niin pääsisin taas leipomaan herkkuja?

    Mixwelliä voi hakea Turussa täältä:
    Meillä on tosiaan toimipiste täällä Turussa, osoite on Kärsämäentie 35, Kevyt Kauppa. Voi tulla ostamaan tuotteita täältäkin Meillä on kauppa auki ma 12-18, ti. 9-16, ke-to 9-16 ja suljettu.

<< Start < Previous
Next > End >>
Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Join the discussion

The most read discussions in category

Notice that anyone can add any kind of content into service. Also all advertised products are not gluten-free. Administrator is not responsible and you take full responsibility what you eat. If you notice vandalism or contents that include gluten, please notify the admistrator.

©2024 Glu.fi
Service infoNewsTerms of serviceTell friendHelp and rulesSuomeksiFeedbackSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,011s