Miten eksyit Glu.fi:hin?

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Start < Previous
Next > End >>
  • Jezu  Admin05/31/2009 9:14 PM

    Tiedustelen nykyään uusilta rekisteröityjiltä, kuinka he ovat eksyneet Glu.fi:hin. Nyt tämän tiedon voi kertoa myös vanhat käyttäjät.

    Jos siis muistat, kuinka löysit Glu.fi:n, päivitä se tietoihisi täällä (kohta merkitty punaisella):

    Muokkaa tietojasi

    Pyrin näillä tiedoilla selvittämään kuinka voisin tuoda Glu.fi:tä vielä paremmin esille niille keliaakikoille, jotka eivät vielä ole mukana palvelussa.

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Hillevi 17 messages05/31/2009 10:39 PM

    Heti oman diagnoosini jälkeen löysin Uudenmaan keliakiayhdistyksen sivut. Rekisteröitymättä seurasin keskusteluja, siellä Jezu "mainosti" Glu.fi:tä ja niin kirjauduin tänne.

  • Ad

  • Suviih  629 messages06/02/2009 7:13 PM

    Ihan googlettamalla löysin sivun, kun etsin keliakiaan liittyvia blogeja ja muita keliakiaa käsitteleviä sivuja netistä.

    Gluteenittomia leivontaohjeita: http://www.gluteenitontaleivontaa.fi
    Blogin Facebook-sivut:
    https://www.facebook.com/gluteenitontaleivontaa

  • Reetta  719 messages06/02/2009 8:34 PM

    Googlen kautta minäkin tänne eksyin, kun tietoa haeskelin. Käsisaikkarilla kun oli tuota aikaa. Muutama viikko meni lukijana ja sitten kirjauduin mukaan keskusteluun helmikuussa - ilmeisesti tuoreen gastroskopiakokemuksen innoittamana.

  • KariK 27 messages06/02/2009 9:38 PM

    Sama juttu, neljä päivää keliakiadiagnoosin jälkeen löysin näille sivuille ja rekisteröidyin. Tuoreen diagnoosin jälkeen oli suuri tarve saada tietoa keliakiasta. On mukavat sivut, vaikkaakaan en itse nyt kovin aktiivinen kirjoittaja ole.
    Sivulle on kuitenkin selvästi tarvetta.

  • emilia 11 messages06/03/2009 10:52 PM

    Lähdin etsimään kokemuksia ulkomailla keliaakikkona ja löysin ensimmäiseksi keliakialiiton foorumin. Se ei kuitenkaan jostain syystä hyväksynyt rekisteröitymistäni, joten löysin linkin tänne. Vaikka netissä olen pyörinyt vuosia, samoin erilaisilla foorumeilla, en aikaisemmin ajatellut että tällainenkin paikka on olemassa.. Mutta saapahan tämän myötä nyt ainankin puhua vaivoistaan niin paljon kun ikinä haluaa!

  • Kari 364 messages06/04/2009 12:06 AM

    Liittymistäni sivuille olen kovasti funtsinut..mutta mieleen ei nyt tule. Kai se ensiksikin oli kovasti uusi asia mulle koko keliakia, ja toisaalta kaikenlaista löytyy netistä. Saattaapi olla osittain sattumakin. Noh, hyvät sivut - kokemuksien vaihtaminen ainakin on kivaa ja opastavaistakin. Joittenkin kanssa tullut yksityisviestiteltyäkin

    Olin tänään läheisen ala-asteen siis koulu tapahtumassa. Thaimaalainen rouva tarjoili riisikääröja, vihannesta ja jauhelihaa, kaikki gluteenitonta. Oli hyvä lounas.

  • Ad

  • milla 412 messages06/04/2009 5:16 AM

    Minä bongasin osoitteen jostain lehdesta. Oisko ollut joku kunto lehti ..

  • reetu 1 message06/04/2009 1:42 PM

    vuodatus.net:in kautta, oliskohan ollut harminpaikka blogi

  • Ira 57 messages06/08/2009 8:19 PM

    olen nyt uusi rekisteröitynyt ja löysin aivan sattumalta googlen kautta, että joku oli avannut keskustelun jossain glu.fi osoitteessa..menin siltä sekunnilta sivuille..ja onneksi menin.täyden kympin sivut! aloin jo olla huolissani eikö suomessa todellakaan ole mitään tälläistä, jossa voi puhua tuotteista ilman sensuuria ja ei saa mainostaa tuotetta mentaliteetilla. oikeestu mun elämässä paistaa tänään aurinko ja se on tosi juttu!en tunne ketään kenellä olisi keliakia ja en ole paljoa keskustellut asiasta muiden kanssa.

  • aspja 22 messages06/11/2009 9:22 PM

    No, Googlen kautta ihan vahingossa törmäsin näihin sivuihin. Mutta hyväy on ja olen saanut täältä hyviä vinkkejä.

<< Start < Previous
Next > End >>
Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Join the discussion

The most read discussions in category

Notice that anyone can add any kind of content into service. Also all advertised products are not gluten-free. Administrator is not responsible and you take full responsibility what you eat. If you notice vandalism or contents that include gluten, please notify the admistrator.

©2024 Glu.fi
Service infoNewsTerms of serviceTell friendHelp and rulesSuomeksiFeedbackSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,01s