thermo 5 messages – 07/02/2014 11:11 AM
Kyselenpä, mitä leipiä olette käyttäneet ruisleivän tilalla?
Itse olen viime aikoina syönyt Garbon Sport -leipää tumman leivän vastineena. Onko muita ideoita?
hemu 59 messages – 07/02/2014 9:04 PM
Ihan parhaita hapanleipiä ovat Eilamari-leipomon tummat leivät.
Ne ovat aivan uskomattoman "ruisleipämäisiä". Myös Moilasen tattarileipä on aivan kelvollista, samoin kuin vuohelan tattarirevityt ja -limput. Itse leipoen onnistuu mainio reikäleipä Linseed oy:n Lumina reikäleipäjauhoseoksesta. Vaihtoehttoja siis onneksi löytyy.
Soffiine 44 messages – 08/06/2014 12:20 PM
Elinan kotileipomon tumma vuokaleipä on tosi hyvä.
Mitä olen huomannut niin vaihtelua se vain silloin tällöin vaatii ja kyllästyä voi hetkeksi itse leivottuunkin.
Tietyt jauhot tai vaikka pellavansiemenet voi saada asiakkaan torppaamaan leivän takaisin hyllyyn. Siksi olisi tärkeää että kauppiaat huomaavat pitää erityistä huolta gluteenittomasta leipähyllystä ja sen monipuolisesta valikoimasta. On hyvä käyttää myös pienempien leipomoiden leipiä ja leivonnaisia, sieltä tulee hittituotteita ja maku yleensä on parempi kuin niillä suurten leipomoiden teollisuustuotteilla.
Only registered users can participate discussion. If you do not have a user account, please register. It's fast and free! If you have already registered, please log in at the top right menu.
Notice that anyone can add any kind of content into service. Also all advertised products are not gluten-free. Administrator is not responsible and you take full responsibility what you eat. If you notice vandalism or contents that include gluten, please notify the admistrator.