Kokemuksia kielimatkoista?

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Start < Previous
Next > End >>
  • kissankello 4 messages08/16/2009 7:14 PM

    Tervehdys kaikille ja ylläpitäjälle kiitokset hyvästä sivustosta!
    Teini-ikäinen tuore keliaakikkomme on menossa kielimatkalle Englantiin ilm. ensi kesänä. Onko teistä kellään kokemuksia siitä, miten ruokailut isäntäperheessä ja muualla sujuvat? Lontoossa olemme käyneet kerran diagnoosin jälkeen ja siellä meni ihan hyvin; tosin hotelliaamiaiselle otettiin omat murot mukaan.

  • Kari 364 messages08/17/2009 1:32 AM

    Vaalea paahtoleipä on kyllä aika yleinen. Samoin broileri aika usein jotenkin kuorrutettu. Olin lukioaikana Englannissa lomakurssilla, ja myöhemmin aikuisiällä pari kertaa lomailemassa. Vaaleaa leipää on ja sehän on kyllä Ei-Ei. Sopivasti valitsemalla lihaa ja kalaa kyllä saa. Ystävän Neuvo: Ota keliakiaprintti netistä ! Mulla on semmonen. Käytiin Italiassa ja Virossa. Menee hyvin perille ruokaa tilatessa kun sen näyttää. Kyllä löytyy syötävää

    Olin tänään läheisen ala-asteen siis koulu tapahtumassa. Thaimaalainen rouva tarjoili riisikääröja, vihannesta ja jauhelihaa, kaikki gluteenitonta. Oli hyvä lounas.

  • taigis 101 messages08/17/2009 3:42 PM

    Hei
    Meiltä ei olla oltu kielimatkoilla, mutta jossain vaiheessa asia oli keskustelussa ja otin siitä vähän selvää. Silloin sain selville, että jos on erikoisruokavalio, tapahtuu majoitus ja ruokailut perheessä eikä jossain yhteismajoituksessa kuten yleensä (?)
    En muista edes sitä minkä puljun kielimatkoja tutkin.

<< Start < Previous
Next > End >>
Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Join the discussion

The most read discussions in category

Notice that anyone can add any kind of content into service. Also all advertised products are not gluten-free. Administrator is not responsible and you take full responsibility what you eat. If you notice vandalism or contents that include gluten, please notify the admistrator.

©2024 Glu.fi
Service infoNewsTerms of serviceTell friendHelp and rulesSuomeksiFeedbackSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,012s