Jezu Admin – 10/08/2010 10:28 PM
Eksyin Vantaan Variston Kodin Ykköseen ja kuinka ollakaan sinne oli tullut tarjolle runsaasti Schärin ja Glutanon gluteenittomia tuotteita. Osa Schärin tuotteista oli alennuksessa (sori, vein kaikki loput Twinnyt hintaan 0.9e/kpl), mutta eniten ihmetystä aiheutti kyltti.Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07
MrsBucket 92 messages – 10/09/2010 10:11 AM
Jezu kirjoitti:
Suviih 629 messages – 10/09/2010 11:16 AM
Itsellekin se on aina ollut gluteeniton, mutta nyt blogia pitäessä olen huomannut, että jonkun verran on blogiini tullut vierailijoita kluteeniton hakusanalla. Tosin vain murto-osa kävijöistä. Epäilisin että tuota kirjoitusmuotoa käyttävät ihmiset, jotka eivät itse ole keliaakikkoja ja ovat vain kuulleet gluteenittomasta, eivätkä aiemmin nähneet sanan oikeaa kirjoitusmuotoa.Gluteenittomia leivontaohjeita: http://www.gluteenitontaleivontaa.fi
Blogin Facebook-sivut:
https://www.facebook.com/gluteenitontaleivontaa
Tallulah 476 messages – 10/09/2010 2:02 PM
Itse käytän gluteeniton, mutta käsittääkseni myös gluteiiniton on oikein. Kyllähän sitä keliakiasta ja keliaakikosta on monenlaista väännöstä kirjoitettu, ja ihan keliaakikot itse. Ihmisten oikeinkirjoitustaito kun nyt yleensäkin on heikentynyt huomattavasti ja sanoista tehdään ihmeellisiä väännöksiä ja lyhennöksiä. Mua esim. ärsyttää aivan suunnattomasti lyhenne glutti! ARGH!!
Jezu Admin – 10/09/2010 2:07 PM
Vielä tuosta kuvan kyltistä pitää mainita, että melkoinen suoritus myyjältä, kun tuotepakkauksissa lukee kuitenkin gluteeniton selkeästi suomeksiKeliaakikko vm. -07 / Celiac since -07
carietta 72 messages – 10/09/2010 6:21 PM
Itse en ole kyllä koskaan törmännyt vastaavaan kirjoitusasuun
Only registered users can participate discussion. If you do not have a user account, please register. It's fast and free! If you have already registered, please log in at the top right menu.
Notice that anyone can add any kind of content into service. Also all advertised products are not gluten-free. Administrator is not responsible and you take full responsibility what you eat. If you notice vandalism or contents that include gluten, please notify the admistrator.