Kirkasvalolamput

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Start < Previous
Next > End >>
  • Jezu  Admin10/14/2009 5:49 PM

    Tuli keväällä hankittua Stockmannin alennusmyynneistä Philipsin kirkasvalomasiina ja nyt viikon verran käytellyt sitä 20-30min aamuisin.

    Aamuvireyteen laite ei ole tuntunut vaikuttavan (ainakaan vielä), mutta päivisin ja iltaisin olo on kumman pirteä.

    Millaisia kokemuksia teillä? Humpuukia koko laite?

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • porajata 460 messages10/14/2009 6:47 PM

    En tuosta valosta tiedä...

    Mutta heitä Multivita Plus aamulla mahaan niin ainakin vitamiinit saat...

  • Ad

  • Pulde 16 messages10/14/2009 7:29 PM

    Haha... En oo tottunu että tällä sivulla puhutaan muusta kun keliakiasta niin ajattelin että tämäki aihe liittyy siihen jotenkin. Olin jo ihan että fak, voiko niistäkin saada gluteenia?! Ensin on juttua gluteenittomista huulipunista, seuraavaks gluteenittomista lampuista.. Ei oo helppoa olla keliaakikko.

  • higga 209 messages10/14/2009 7:33 PM

    Aamulla lehden luen kirkasvalolla ja jää iltaviiden torkut pois. Vaikutttaa oikeasti!

  • Jezu  Admin10/14/2009 11:15 PM

    Pulde kirjoitti:
    Haha... En oo tottunu että tällä sivulla puhutaan muusta kun keliakiasta niin ajattelin että tämäki aihe liittyy siihen jotenkin. Olin jo ihan että fak, voiko niistäkin saada gluteenia?! Ensin on juttua gluteenittomista huulipunista, seuraavaks gluteenittomista lampuista.. Ei oo helppoa olla keliaakikko.

    Heheh, sori Elämä-osiossa voi kirjoitella muustakin kuin keliakiasta

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • anniina 14 messages10/15/2009 9:01 AM

    Joo olen itsekin haaveillut moisesta. Olen vaan kuullut että saattaa laukaista migreenin jos on sellaiseen taipumusta.. Onko se valo niin kirkas että käy silmiin?

  • KattiMatikka 271 messages10/21/2009 9:25 PM

    Mulla on migreenitaipumus mutta kirkasvalolamppu ei ainakaan ole sitä laukaissut. Ja on se kyllä oikeesti aika kiva juttu. Ihmettelin, että mikä nyt väsyttää kun olisin voinut nukkua aikuisten oikeasti kellon ympäri, mutta sitten tajusin, että pöh, sehän on se pimeys... Ei muuta kuin lamppu palamaaan heti herättyä!

  • Ad

  • Kari 364 messages10/22/2009 11:02 PM

    Kyllä mulla on suuri ero,onko pimeää vai valoisaa. Keliakiaa en tunnista muutenkaan. Valoisuudn kyllä tunnistan. Ilta- ja yöeläjä olen, mutta aamulla jaa aamiaisella tarttee olla KAIKKI valot päällä, jotta masiina lähtee käyntiin. Ja paljo kaffia, siis ei Koffia vaan kaffia

    Olin tänään läheisen ala-asteen siis koulu tapahtumassa. Thaimaalainen rouva tarjoili riisikääröja, vihannesta ja jauhelihaa, kaikki gluteenitonta. Oli hyvä lounas.

  • Tallulah 476 messages10/23/2009 11:36 AM

    Kaveri on käyttänyt tuota jo pitkään, ja hänellä oli pahat migreenit, mutta tuo valo ei ole sitä kertaakaan laukaissut. Hänellä se on auttanut aamuihin tosi paljon! Jos joku ihminen on aamu-uninen niin se on hän!! Hänellä on sellainen jonka hän säätää kirkastumaan vähitellen ja hän herää sitten siihen valoon. Paljon miellyttävämpi kun kelloradion palosireeniujellus voisin kuvitella... Sen vuoksi olen itsekin ajatellut tuon hankkimista kun aamut ei oikein helposti lähde käyntiin, etenkään pimeään aikaan.

  • Reetta  719 messages12/02/2009 9:48 PM

    Pyhänä hankin sarastusvalon ja tänään virittelin toimintakuntoon. Katsotaan, helpottaako heräämisiä jatkossa.

  • Reetta  719 messages12/10/2009 8:12 PM

    Sarastusvalo ollut käytössä tämän viikon ja on helpottanut aamuheräämisiä. Parina aamuna heräsin jopa 10 minuuttia ennen kellonsoittoa eli linnunlaulua. Oli ihana lojua petissä vielä ne 10 minsaa. Valokin on sellainen "pehmeä".
    Laitteen hinta Robbarissa 119 euroa.

<< Start < Previous
Next > End >>
Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Join the discussion

The most read discussions in category

Notice that anyone can add any kind of content into service. Also all advertised products are not gluten-free. Administrator is not responsible and you take full responsibility what you eat. If you notice vandalism or contents that include gluten, please notify the admistrator.

©2024 Glu.fi
Service infoNewsTerms of serviceTell friendHelp and rulesSuomeksiFeedbackSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,009s