Keliakialiiton keskustelupalsta

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Start < Previous
Next > End >>
  • Paju 25 messages08/31/2009 4:33 PM

    "Voit kirjautua jäsenyhdistyksen tunnuksilla extranetiin tällä sivulla. Jos olet unohtanut salasanan, käytä oikealla olevaa salasananpalautustoimintoa."

    Eikö palsta olekaan tarkoitettu tavalliselle keliaakikolle vaan jäsenaktiiveille? Mistä ihmeestä tuollaisen jäsenyhdistyksen tunnuksen saa vai mitä tuo tarkoittaa...?

    Ihmettelee keliaakikko ja vielä tyhmä sellainen

  • Vlad 22 messages08/31/2009 4:45 PM

    Käyttäjätunnuksena käytetään jäsennumeroa. Salasanana toimii jäsenen nimi.

    Käyttäjätunnus on jäsennumero, jonka löydät jäsenkortista. Salasanana toimii jäsenen nimi, joka kirjoitetaan muodossa etunimisukunimi (pienillä kirjaimilla, kaikki yhteen kirjoitettuna ilman välilyöntejä). Myös ä:t ja ö:t pitää kirjoittaa sellaisenaan ja jos nimessä on väliviiva, nimi kirjoitetaan salasanaankin väliviivalla esim. marja-leenaylä-öykkärinen.

    Keliakialiitto on saanut paljon aikaan, joten miksi et liittyisi jäseneksi. Joukkovoimaa siinäkin tarvitaan.

  • Ad

  • Paju 25 messages08/31/2009 4:46 PM

    Kiitos vastauksesta! Olen kyllä jäsen, mutta kortin sijainnista ei tietoa kun en sitä koskaan ole tarvinnut mihinkään. Jospa löytyisi jostain...

  • Jezu  Admin08/31/2009 6:08 PM

    Miltäs keskustelupalsta vaikuttaa? Itse en ole vielä ehtinyt tutustua.

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • porajata 460 messages08/31/2009 6:54 PM

    Uudenmaan Keliakiayhdistyksen vanhat sivut toimivat pitkälle ensivuoten jos käyttäjiä riittää

    Tuli jo kokeiltua....

  • Reetta  719 messages08/31/2009 9:43 PM

    Piti käydä kurkkaamassa. Muutama viesti, joita oli käynyt vähän yli 30 käyttäjää lukemassa.

    Tuo että palstalle pääsy/lukeminen vaatii tunnukset ei ehkä ole kauheen järkevää. Lukuoikeus pitäisi olla kellä tahansa, mutta kirjoittelu sitten tunnuksen takana. Keliakiaa itsellään epäilevät olisivat varmasti palstan tarpeessa, mutta onneksi on tämä Glu.fi, jota voi lueskella kaikki kiinnostuneet. Itsekin seuraan useampaa keskustelupalstaa, mutta liittynyt vain tänne ja Uudenmaan ky:n palstalle.

  • Suviih  629 messages09/01/2009 11:48 AM

    Reetta kirjoitti:
    Tuo että palstalle pääsy/lukeminen vaatii tunnukset ei ehkä ole kauheen järkevää. Lukuoikeus pitäisi olla kellä tahansa, mutta kirjoittelu sitten tunnuksen takana. Keliakiaa itsellään epäilevät olisivat varmasti palstan tarpeessa, mutta onneksi on tämä Glu.fi, jota voi lueskella kaikki kiinnostuneet. Itsekin seuraan useampaa keskustelupalstaa, mutta liittynyt vain tänne ja Uudenmaan ky:n palstalle.

    Olen samaa mieltä että olisi hyvä jos palstaa pääsisivät lukemaan muutkin kuin jäsenet. Myöskään sitä en ymmärrä, miksi reseptit on myös vain jäsenten luettavissa; niitä kaipaisi varmasti moni ei-keliaakikkokin.

    Gluteenittomia leivontaohjeita: http://www.gluteenitontaleivontaa.fi
    Blogin Facebook-sivut:
    https://www.facebook.com/gluteenitontaleivontaa

  • Ad

  • higga 209 messages09/01/2009 1:54 PM

    Reseptejä saattaa etsiä myös sellaiset joille on tulossa keliaakikko kylään... Ja heille sen lukemisoikeuden kyllä soisin.

    Meillä on tässä niin hyvä palsta, että en uutta kaipaa, ja tuskin sinne eksynkään!

  • Herkuttelija 15 messages09/01/2009 4:20 PM

    Mun mielestä on hyvä, että jäsenliitto avasi oman keskustelupalstan. Liitto tulee "lähemmäksi" jäseniään ja uskoisin tai ainakin toivoisin, että palstalla korjataan nopeasti ruokavalioon tai tautiin liittyvät asiavääryydet, joita usein keskustelupalstoilla rehottaa. Kävin tutustumassa ja vielä se on hiljainen. Hieman virallisen oloinen ja lähetinkin palautetta, jos käyttäjänimen voisi valitan itse numerosarjan sijasta. Outoa keskustella 12345:n kanssa
    Mun mielestä on hyvä, että erilaisia keskustelupalstoja löytyy ja ei niiden välille tarvitse luoda taistelua. Itse tulen vierailemaan jatkossakin niin liiton, Uudenmaan liiton (palstan toiminta jatkunee toukokuulle) ja Glu.Fi:n palstoilla. Kaikki ovat tarpeellisia

<< Start < Previous
Next > End >>
Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Join the discussion

The most read discussions in category

Notice that anyone can add any kind of content into service. Also all advertised products are not gluten-free. Administrator is not responsible and you take full responsibility what you eat. If you notice vandalism or contents that include gluten, please notify the admistrator.

©2024 Glu.fi
Service infoNewsTerms of serviceTell friendHelp and rulesSuomeksiFeedbackSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,011s