Keliakia = humpuukia?

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Start < Previous
Next > End >>
  • Jezu  Admin07/16/2009 11:22 AM

    Löytyipä noinkin raflaava otsikko Suomi24:n keskusteluista:

    Suomi24: Keliakia = humpuukia?

    Ihan "mielenkiintoinen" näkemys asiasta.

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Izmo 19 messages07/16/2009 11:55 PM

    Otsikko oli kyllä raflaava mutta kyllä sieltä aivan asiallista keskustelua löytyi. Itsekin voisin ihmetellä tuota keliakian olemassaoloa mutta kun on myös osteoporoosi, nelikymppisellä miehellä. Osteoporoosin on varmistanut lääkärin sanan lisäksi vajaat parikymmentä luunmurtumaa.

  • Kari 364 messages07/17/2009 3:49 PM

    Ainahan raflaavan tekstin saa asiasta kuin asiasta. Mun osteoporoosi on kyllä hyvässä hoivassa. Mielelläni suuhun pistän aamiais-mansikkaa tai -hedelmää jne. Ei leipä mulle mitenkään pakolliselta tunnu. Sellaista soveltavaa ruokavaliota, kyllä silläkin hyvin pärjää ..., mutta nyt on kyllä niin hieno keli ulkona, et saa tietsikan näppäileminen jäädä hiukka myöhemmälle eli palaillaan, ja moikka kaikille

    Olin tänään läheisen ala-asteen siis koulu tapahtumassa. Thaimaalainen rouva tarjoili riisikääröja, vihannesta ja jauhelihaa, kaikki gluteenitonta. Oli hyvä lounas.

  • Jezu  Admin07/17/2009 4:00 PM

    Kari kirjoitti:
    mutta nyt on kyllä niin hieno keli ulkona, et saa tietsikan näppäileminen jäädä hiukka myöhemmälle eli palaillaan, ja moikka kaikille

    Näkyy kyllä heti Glu.fi:n käyttäjämäärissä, jos aurinko paistaa

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

<< Start < Previous
Next > End >>
Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Join the discussion

The most read discussions in category

Notice that anyone can add any kind of content into service. Also all advertised products are not gluten-free. Administrator is not responsible and you take full responsibility what you eat. If you notice vandalism or contents that include gluten, please notify the admistrator.

©2024 Glu.fi
Service infoNewsTerms of serviceTell friendHelp and rulesSuomeksiFeedbackSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,05s