Kebabia turvallisesti?

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Start < Previous
Next > End >>
  • Sussu2 59 messages10/30/2011 3:44 PM

    Uskallatteko käydä ihan turvallisin mielin kebabpaikoissa syömässä kebabia?

  • inke 5 messages10/30/2011 4:25 PM

    Syön kebabia vain, jos pystyn sen gluteenittomuuden varmasti uskomaan. Yleensä en usko

  • Ad

  • eijah 24 messages10/30/2011 6:28 PM

    Enpä ole koskaan syönyt. Muutenkaan en uskalla esim. kiinalaisissa paikoissa syödä juuri lainkaan, tuntuu että ne eivät oikein ymmärrä tätä juttuu.

  • ponipimu 239 messages10/30/2011 7:20 PM

    minä syön kebapia, aina varmistan että on gluteenitonta ja jos "myyja ei ymmarra" niin pyydän saada itse lukea pakkauksen. hyvin usein kaivavat pakkasesta lootan luettavaksi.

    muutama vakipaikka on missä käymme kebabilla ja niissä saa myös gluteenittomia ranskalaisia. muuten joutuu sit ottaa salaatilla.

  • lorangil 82 messages10/30/2011 8:40 PM

    Ainakin kahdessa paikassa oon käyny, kun ovat lukeneet kebabin sisällön ensin mulle. Ja muutamassa muussakin, kun ensin kysyny työntekijältä, että onko lihassa jotain jauhoja tai muuten vehnää. Ei ole tullut oireita.

<< Start < Previous
Next > End >>
Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Join the discussion

The most read discussions in category

Notice that anyone can add any kind of content into service. Also all advertised products are not gluten-free. Administrator is not responsible and you take full responsibility what you eat. If you notice vandalism or contents that include gluten, please notify the admistrator.

©2024 Glu.fi
Service infoNewsTerms of serviceTell friendHelp and rulesSuomeksiFeedbackSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,008s