Kalorittomia gluteenittomia karkkeja?

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Start < Previous
Next > End >>
  • Jezu  Admin02/20/2009 2:44 PM

Tuleekos kenellekään mieleen mitään kalorittomia tai lähes kalorittomia gluteenittomia makeisia? Voisi olla parempi mussuttaa niitä kuin suklaata

Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

• Kari 364 messages02/21/2009 1:09 AM

Aja autolla ikkuna auki, tai mieluummin fillarilla karkki- tai suklaatehtaan ohi ja ympärillä. Tuoksuja saat varmasti ja veikkaisinpa, että kalorittomati. Parempaa vastausta en tähän hätään keksi Eikös se liikuntakin ole käsi kädessä suuhunpantavan kanssa - heh? Vaajakoskella tuoksuu karkki

Olin tänään läheisen ala-asteen siis koulu tapahtumassa. Thaimaalainen rouva tarjoili riisikääröja, vihannesta ja jauhelihaa, kaikki gluteenitonta. Oli hyvä lounas.

• Ad

• Suviih  629 messages02/21/2009 3:51 PM

Dietorellet on gluteenittomia ja ainakin itse olen tykännyt niistä.

Gluteenittomia leivontaohjeita: http://www.gluteenitontaleivontaa.fi
    Blogin Facebook-sivut:
    https://www.facebook.com/gluteenitontaleivontaa

• Jezu  Admin03/17/2009 5:37 PM

Suviih kirjoitti:
    Dietorellet on gluteenittomia ja ainakin itse olen tykännyt niistä.

Vähän turhan hyviä. Erehdyin ostamaan tuollaisen hedelmäsekoituspussin ja kohta tyhjä Tosin epäilyttävän näköisiä noi namut, kun päällä tuommoista valkoista, jauhomaista ainetta.

Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

• Sussu 97 messages03/17/2009 6:11 PM

Pirkka sokeriton salmiakki taitas olla aika kaloriton, muistaakseni en tykännyt kylläkään itte, mutta makuasioista ei parane kiistellä.

<< Start < Previous
Next > End >>
Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Join the discussion

The most read discussions in category

Notice that anyone can add any kind of content into service. Also all advertised products are not gluten-free. Administrator is not responsible and you take full responsibility what you eat. If you notice vandalism or contents that include gluten, please notify the admistrator.

©2024 Glu.fi
Service infoNewsTerms of serviceTell friendHelp and rulesSuomeksiFeedbackSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,012s