Jezu Admin – 06/14/2012 12:08 PM
Onko kenelläkään kokemuksia Helsingistä lähtevien illallisristeilyjen gluteenittomasta tarjonnasta? Olisi tarkoitus mennä Royal Linelle, mutta ei viitsisi maksaa montaa kymppiä seisovasta pöydästä tai menusta, jos gluteenitonta ei ole saatavilla. Miten henkilökunta mahtaa suhtautuu ruokavammaisiin asiakkaisiin? Yhtiön sivut toteavat vain tylysti näin:Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07
KattiMatikka 271 messages – 06/14/2012 9:20 PM
Aika tyly kommentti...
Tallulah 476 messages – 06/15/2012 9:28 AM
Itse en näe tuossa kommentissa mitään tylyä. Miten se sitten pitäisi sanoa? Seisova pöytä yleensä ei ole mikään ongelma, mutta kannattaa tietysti kysyä etukäteen mitä se sisältää.
Tintti 48 messages – 06/16/2012 4:14 PM
Minusta tuo kuulostaa tylyltä tekstiltä. Muutamalla sanan lisäyksellä saa jo hieman yställisemmän lauseen. Esim. Valitettavasti emme pysty valmistamaan erikoisannoksia. Antaahan tuo firmasta kuvan, miten asiat on sanottu.
Asiaan...en ole sairastumiseni jälkeen käynyt tuollaisella risteilyllä. Tosin en aio kyllä mennäkään, kun eivät kerran tee erikoisannoksia.
Jezu Admin – 07/14/2012 10:32 PM
Unohtui tämä asia tyystin risteilyn jälkeen. Soittelin tosiaan aikanaan Royal Linelle ja siellä todettiin menussa kaiken muun olevan gluteenitonta paitsi leivän (tämähän ei todellisuudessa pitänyt paikkansa, koska menussa oli mm. pastasalaattia). Päädyimme risteilemään, mutta jätin ruoat väliin. Kuinka ollakaan laivan menussa G-merkinnät olivat hienosti paikallaan. Miksei näitä tietoja voi olla Royal Linen nettisivuilla? En tosin huomannut, että laivan seisovassa pöydässä olisi ollut G-merkintöjä annosten yhteydessä.Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07
Only registered users can participate discussion. If you do not have a user account, please register. It's fast and free! If you have already registered, please log in at the top right menu.
Notice that anyone can add any kind of content into service. Also all advertised products are not gluten-free. Administrator is not responsible and you take full responsibility what you eat. If you notice vandalism or contents that include gluten, please notify the admistrator.