Laaka 6 messages – 10/04/2010 3:51 PM
Eli miten ihokeliaakikko saisi ihonsa takaisin terveeksi?
Itselläni todettiin ihokeliakia viime marraskuussa, kutina on lakannut ja näin, mutta raapimisesta tulleet arvet jäivät ja iho on kuiva kuin hiekkapaperi. Tehokosteuttavia rasvoja olen käytellyt, mutta vaikutus on vain väliaikainen ja näppyjäkin tulee silloin tällöin lisää ---> raapimista --> lisää arpia.
Olen kyllä lukenut että keliakiaihottuma paranee todella hitaasti, mutta kuinka hitaasti?
Kokemuksia? Onko ketään ihokeliaakikkoa, joka olisi saanut ihonsa taas terveeksi? Entä osaako kukaan sanoa, kuinka kauan ihon paraneminen kestää?
Reetta 719 messages – 10/04/2010 8:56 PM
Itselläni on edelleen jonkin verran arpia kyynärpäissä, mutta ei ne haittaa minua. Tässä iässä ei tuo iho muutenkaan ole kovin siloinen, tasalaatuinen ja tasavärinen.
Rakkula-aikaan kyllä yritin kyynärpäitä peitellä mahdollisuuksien mukaan, koska rakkulat ei kauheen esteettiset olleet.
Laaka 6 messages – 10/05/2010 10:45 AM
Ei tämä ihottuma minuakaan juuri haittaisi, jos se ei olisi ehtinyt levitä niin pahasti kiitos terveyskeskuksen "nopean" toiminnnan. Kesti melkein vuoden päästä keskussairaalaan tutkimuksiin. Kaiketi siksi, etten oirehtinut muuten kuin ihottumalla.
Ja koska olen vielä aika nuori, tämännäköinen iho todellakin häiritsee minua. Lääkäri ehdotti jtn lääkettä, en muista nimeä, mutta sillä on ikävät sivuvaikutukset vereen joten en ottanut sitä. : /
Only registered users can participate discussion. If you do not have a user account, please register. It's fast and free! If you have already registered, please log in at the top right menu.
Notice that anyone can add any kind of content into service. Also all advertised products are not gluten-free. Administrator is not responsible and you take full responsibility what you eat. If you notice vandalism or contents that include gluten, please notify the admistrator.