suusq 12 messages – 11/25/2014 1:28 PM
Olen 23v naisihminen ja minulla todettiin keliakia verikokeesta. Nyt odottelen aikaa tähystykseen, jossa asia varmistetaan. Mulla on ollut kaikennäköisiä oireita ja tuntuvat vaan päivä päivältä pahenevan ja haluaisin aloittaa jo sen gluteenittoman elämän, jotta nää oireet lähtis. Mietityttää eniten tämä mahan pistely. Tuntuu kuin paidan alla olisi mahaa vasten joku tikku tai sahanpuru ja se pistelee, välillä eri kohdissa mutta ylävatsan alueella kumminkin. Onko jollain toisellakin ollut tällaista pistelyä keliakiasta? Pelkään, että siellä on joku syöpä jo..
milla 412 messages – 11/25/2014 6:11 PM
Juurikin tuollaisten, pitkään jatkuneiden vatsakipujen takia itse hakeuduin lääkäriin. Luultavammin sinullakin on syynä viljat.
Only registered users can participate discussion. If you do not have a user account, please register. It's fast and free! If you have already registered, please log in at the top right menu.
Notice that anyone can add any kind of content into service. Also all advertised products are not gluten-free. Administrator is not responsible and you take full responsibility what you eat. If you notice vandalism or contents that include gluten, please notify the admistrator.