Haastateltavia kandidaatin tutkielmaan?

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Start < Previous
Next > End >>
  • Kandi 7 messages01/30/2011 12:28 PM

    Hei!

    Olen kasvatustieteen alan opiskelija. Alan tänä keväänä tehdä kandidaatin tutkielmaani aiheesta "Keliakiaa sairastavien nuorten aikuisten ajatuksia sairaudestaan". Toteutan tutkielman ns. teemahaastatteluiden avulla, joissa tarkoituksena on jutella noin puolen tunnin/tunnin ajan mm. sopeutumisesta ja arkielämästä keliakian kanssa.

    Oletko siis nuori aikuinen (n. 17 - 28-v.), joka on saanut diagnoosin vähintään kaksi vuotta sitten ja joka haluaisi antaa oman näkemyksensä keliakiaan sopeutumisesta ja sen kanssa elämisestä? Valitettavasti minkäänlaista suurempaa palkkiota en pysty maksamaan, mutta kahvi/teekupposen toki tarjoan. Erityisen iloinen olisin, jos olet kutakuinkin Pirkanmaan alueelta, mutta ota toki yhteyttä, vaikka asuisit muuallakin. Haastateltavia yritän saada kokoon noin viisi/kuusi kappaletta.

    Mikäli kiinnostuit, pyydän sinua laittamaan sähköpostia osoitteeseen kandidaatintutkielma@gmail.com

    Avusta kiittäen,
    "kandi"

  • Kandi 7 messages01/31/2011 4:21 PM

    Hei jälleen,

    ja heti ensimmäinen ongelmakohta: ystäväni lähettämä sähköposti ei eilen tullut perille, joten pelkään samoin mahdollisesti käyneen muillekin viesteille. Jos siis laitoit jo eilen sähköpostia, laittaisitko uudelleen?

    Pahoitellen,
    "kandi"

  • Ad

  • Kari 364 messages01/31/2011 9:58 PM

    Hei, en varsinaisesti nuori aikuinen ole, nuorenmielinen kylläkin. Kolmisen vuotta tiedän keliaakikko olleeni, mitenköhän kauan ihan oikeasti.. Salakavalasti osteoporoosin löytymisen kautta tämä juttu mulla löytyi. G-ruokavaliolla koittanut parhaan kykyni mukaan pysyä. Tyttärelläni 24v sama juttu, joten kotona kaapissa G-tuotteita vain. Jos lisää haluat tietää, kerro

    Olin tänään läheisen ala-asteen siis koulu tapahtumassa. Thaimaalainen rouva tarjoili riisikääröja, vihannesta ja jauhelihaa, kaikki gluteenitonta. Oli hyvä lounas.

  • Kandi 7 messages02/01/2011 3:49 PM

    Hei Kari,

    ja kiitos vastauksestasi!

    Mielelläni haastattelisin sinua, mutta valitettavasti tutkielmani kysymyksenasettelu on sellainen, että tarvitsisin juuri nuoria aikuisia haastateltavaksi. Mahtaisiko tyttäresi olla kiinnostunut?

    Terveisin,
    "kandi"

  • Dumle 17 messages02/02/2011 10:21 AM

    Heippa Kandi!

    Mä voisin olla sähköpostin kautta mukana tässä, jos se kelpaa?
    Täytellä lomakkeita tms. Itse tein lähihoitajakoulun päättötyön keliakiasta, nelisen vuotta sitten

  • Kandi 7 messages02/02/2011 3:26 PM

    Hei Dumle,

    ja kiitos myös sinulle vastauksestasi!

    Valitettavasti toteutan tämän tutkielman nimenomaan haastatteluilla eikä suunnitelmissani ole ollut käyttää kyselylomakkeita tms.

    Et olisi kuitenkin kiinnostunut tulemaan haastateltavaksi? Lähihoitajakoulun päättötyösi ajankohdasta päätellen voisit mahdollisesti olla sopivan ikäinen, ja jos sinulla on lisäksi se n. pari vuotta tai enemmän aikaa diagnoosista, olisit oikein soveltuva tähän tutkielmaan .

    Toivoo,
    "kandi"

  • KatjaRa 51 messages02/03/2011 7:37 PM

    Moikka,

    muakin kyllä kiinnostais olla tässä mukana, sopisin ikähaarukkaan ja diagnoosin sain lähes 7 vuotta sitten. Mutta en asu Pirkanmaan alueella vaan Helsingissä.. S-postin kautta toteutettu kysely olis ollut mullekin just hyvä.

    Toivottavasti saat haastateltavat kasaan. Tsemppiä työllesi!

    Oikotie matkan mutkistaa.

  • Ad

  • Kandi 7 messages03/08/2011 9:22 AM

    Hei!

    Olen saanut hyvin haastateltavia kasaan, kiitos kaikille yhteyttä ottaneille!

    Kaipailisin vielä yhtä haastateltavaa Pirkanmaan alueelta. Niin kuin jo aiemminkin kirjoittelin, yhteyttä voi ottaa tämän sivuston kautta tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen kandidaatintutkielma@gmail.com. Otathan mahdollisimman pian yhteyttä, mikäli kiinnostuit!

    Jälleen avusta kiittäen,
    "kandi"

  • Iiki 23 messages03/12/2011 11:27 AM

    Tampereellahan on paras keliakiatietous Suomen maassa ja siellä on Keliakialiiton toimisto. Olet varmaan ottanut yhteyttä liittoon ja Pirkanmaan keliakiayhdistykseen?

  • Kandi 7 messages03/12/2011 12:38 PM

    Hei!

    Kyllä, olen ottanut Keliakialiittoon yhteyttä. Haastateltavia etsin ihan tarkoituksella tältä palstalta, tutkimuskysymyksen luonteen vuoksi.

    Terveisin,
    "kandi"

  • Kandi 7 messages03/19/2011 6:22 PM

    Hei jälleen,

    olen nyt saanut haastateltavat kokoon. Mukavaa kevään jatkoa kaikille palstalaisille!

    Terveisin,
    "kandi"

  • Jezu  Admin03/23/2011 2:39 PM

    Kandi kirjoitti:
    Hei jälleen,

    olen nyt saanut haastateltavat kokoon. Mukavaa kevään jatkoa kaikille palstalaisille!

    Terveisin,
    "kandi"

    Kiva kuulla. Kerrothan tutkielmasi tuloksista täällä sitten, kun saat sen joskus valmiiksi

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

<< Start < Previous
Next > End >>
Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Join the discussion

The most read discussions in category

Notice that anyone can add any kind of content into service. Also all advertised products are not gluten-free. Administrator is not responsible and you take full responsibility what you eat. If you notice vandalism or contents that include gluten, please notify the admistrator.

©2024 Glu.fi
Service infoNewsTerms of serviceTell friendHelp and rulesSuomeksiFeedbackSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,011s