KattiMatikka 271 messages – 05/24/2009 8:50 PM
Tuli mieleen, että onko moni tilannut ulkomailta gluteenittomia tuotteita? Ja jos joku on, niin millaisia kokemuksia ja mistä kaupoista?Raili 19 messages – 05/29/2009 2:59 PM
Voi hyvää päivää! Minä tappelen täällä saadakseni minulle sopivia tuotteita edes paikallisiin marketteihin tuonne 22 km päähän, ettei tarvitsisi ruokaansa käydä ostamassa 120 km päästä. Että pitäisi vielä ulkomailta ruveta tilaamaan...kohtuutonta. Että tässä pikkuisen toinen näkökulma tähän asiaan...
KattiMatikka 271 messages – 05/31/2009 8:16 PM
Tuo on tosiaan toinen näkökulma asiaan...Jezu Admin – 05/31/2009 8:31 PM
Raili kirjoitti:
Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07
Ellu-72 4 messages – 05/31/2009 8:46 PM
Meillä ei korvaavia tuotteita juuri käytetä
Johtuen mun karppitietoisuudesta (taimiksi sitä nyt voisi kutsua)
Eli mua ei haitannut yhtään kun poika todettiin vilja-allergiseksi kaikille kotimaisille gluteeniviljoille, jäipä nekin vähät ruisleivät ja täysjyvämakaronit pois käytöstä
Eli eipä tarvi tuotteita tilailla/metsästää... Tullaan hyvin toimeen ilman viljoja koko sakki tässä huushollissa.
anniina 14 messages – 06/10/2009 3:03 PM
Onko joku teistä tilannut tuotteita Keliapuodista tai muista näistä kotimaisista? Mun on jo pitkään tehnyt mieli tilata sieltä esim. prinsessakakkua tai berliininmunkkeja, mutta en ole saanut aikaiseksi. Tekis mieli kuulla kokemuksia miten on toiminut ja onko kakut ehjinä perillä ? Ei tuollaisia herkkuja löyty täältä Itä-Suomesta gluteenittomina...
Jezu Admin – 06/10/2009 3:46 PM
anniina kirjoitti:
Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07
annakristiina 27 messages – 06/10/2009 3:51 PM
Olen tilannut muutaman kerran Keliapuodin verkkokaupasta. Olivat toimituspäivän jälkeisenä päivänä postissa haettavissa. Berliininmunkkien päällyste oli jonkun verran sotkeentunut (tarttunut toisiinsa ja rasiaan). Mutta muuten oli kaikki tavarat hyvässä kunnossa ja hyvää oliRaili 19 messages – 06/26/2009 12:07 PM
Moi Ellu-72! Meilläkin on sittemmin löydetty tuo karppaamisen autuus. Eipähän tarvii tapella yhtään misätän enää,
Only registered users can participate discussion. If you do not have a user account, please register. It's fast and free! If you have already registered, please log in at the top right menu.
Notice that anyone can add any kind of content into service. Also all advertised products are not gluten-free. Administrator is not responsible and you take full responsibility what you eat. If you notice vandalism or contents that include gluten, please notify the admistrator.