Gluteenittomat cannellonit?

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Start < Previous
Next > End >>
  • sara-elise 1 message01/26/2010 3:28 PM

Hei,

Onko kenelläkään tietoa, saako Suomesta mistään gluteenittomia cannelloneja? Kiitos!

• Carsu 43 messages01/27/2010 3:12 PM

En ole koskaan törmännyt, mutta teet niitä helposti itse! Eli tuolla resepteissä on tuorepastaresepti, siitä vaan kaulitsee levyjä, täyttää ja laittaa rullalle vuokaan. Ja miljoona kertaa parempaa ja terveellisempää kun valmiina ostettu

• Ad

• sarikka 12 messages01/27/2010 9:59 PM

hei, voisin kokeilla tehdä itse. Kerrotko vielä mistä löydän reseptin?

• Carsu 43 messages01/28/2010 1:54 PM

Resepti löytyy:
    http://www.glu.fi/vinkit/gluteeniton/Tuorepasta/112/?sc=tuorepasta vaikuttaa hyvältä, en tosin ole itse vielä muistanut kokeilla

• Jezu  Admin02/14/2010 8:35 PM

Nainen tuossa laitteli "tavallisia" cannellooneja. Tekisi mieli itse kokeilla, mutta ei kyllä kykene itse tekemään tuorepastaa Eli onko kukaan vieläkään törmännyt valmiisiin gluteenittomiin cannellooneihin?

Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

• maaree 3 messages02/21/2010 4:37 PM

Hei! Luin jostain että cannellonit voi valmistaa myös lasagnelevyistä, kunhan ensin keittelee niitä pehmeämmiksi. Itse en ole vielä kokeillut, mutta harkinnassa on kun ei kovin hankalalta vaikuta.

• Jezu  Admin02/21/2010 5:44 PM

maaree kirjoitti:
    Hei! Luin jostain että cannellonit voi valmistaa myös lasagnelevyistä, kunhan ensin keittelee niitä pehmeämmiksi. Itse en ole vielä kokeillut, mutta harkinnassa on kun ei kovin hankalalta vaikuta.

Itsekin olen tuota miettinyt. Pitänee kokeilla joskus. Tänään kokkaillaan kuitenkin vaan perus-lasagne

• Ad

• oranki 35 messages03/14/2010 3:23 PM

DS:llä näyttää olevan cannelonivalmisruoka:
    http://www.ds4you.com/en/ds-products/readytoeat/cannelloni-gluten-free/

Ei taida olla vaan Suomessa myynnissä, itse laitoin K-Kamppiin sähköpostia ja toivetta muistakin DS:n tuotteista.

• Jezu  Admin04/18/2010 9:37 PM

Nyt Rooman reissulta tulleena täytyy todeta, että Suomen gluteeniton pastatarjonta on surkea. Roomassa käytännössä kaikki pastaversiot löytyivät gluteenittomina ja usealta eri valmistajalta.

Itse ostin Farabellan gluteenittomia canneloneja, joista syntyi aivan loistava herkku. Kuva löytyy täältä.

Voisikohan Keliapuoti tai Kampin K-Market tilata näitä valikoimiinsa...

<< Start < Previous
Next > End >>
Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Join the discussion

The most read discussions in category

Notice that anyone can add any kind of content into service. Also all advertised products are not gluten-free. Administrator is not responsible and you take full responsibility what you eat. If you notice vandalism or contents that include gluten, please notify the admistrator.

©2024 Glu.fi
Service infoNewsTerms of serviceTell friendHelp and rulesSuomeksiFeedbackSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,012s