Gluteenitonta Arnoldsista

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Start < Previous
Next > End >>
  • Jezu  Admin10/18/2015 4:26 PM

    Jo hetken aikaa Arnoldseista kautta Suomen on saanut myös suolaista gluteenittomana: Seeds Bagel on leivottu pääosin siemenistä, pähkinöistä ja gluteenittomasta kaurajauhosta. Sen yhteydessä ovat kaikki bagelin täytevaihtoehdot käytössä ja hinta 6.30 e. Kuulemma kysyvät tilatessa onko allergiaa, niin osaavat varoa kontaminaatiota. Eli muistakaa kertoa olevanne keliaakikoita kun tilaatte

    Arnoldsista saa myös gluteenittoman suklaamuffinsin, joka on huhujen mukaan kuulemma erittäin herkullinen

    Oletteko maistaneet Arnoldsin gluteenittoman bagelin tai muffinsin? Oliko hyvää?

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • KattiMatikka 271 messages10/18/2015 5:51 PM

    Onko joku uskaltanut ottaa? Lähimmässä Arnoldsissani on iso kyltti, josa todetaan, että käsittelemme tuotteita samoissa tiloissa, joten emme voi taata gluteenittomuutta En siis itse uskalla kokeilla.

  • Ad

  • MariJo 77 messages11/09/2015 10:52 PM

    Tässä juttu tämän päivän Iltalehdessä. http://www.iltalehti.fi/pippuri/2015110920637404_ah.shtml

  • MariJo 77 messages11/09/2015 10:53 PM

    Ja joku osaa varmaan tehdä tuosta osoitteesta linkin suoraan juttuun...

  • Jezu  Admin11/13/2015 1:26 AM

    MariJo kirjoitti:
    Ja joku osaa varmaan tehdä tuosta osoitteesta linkin suoraan juttuun...

    Päivitin Linkit onnistuvat klikkaamalla tuossa tekstikentän päällä olevaa ketjun ja plus-merkin kuvaa tai laittamalla osoitteen ympärille ja eli näin: http-osoite

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • vuodesta2010 25 messages01/18/2016 12:24 PM

    Mulle tuli niveloireita Arnoldsin suklaamuffinista. Tästä lähtien jää ostamatta.

  • AJ- 8 messages01/25/2016 1:09 AM

    Itse on monesti tullut ostettua suklaamuffinssi Arnoldsista, eikä ole minkäänlaisia oireita tullut. Muffinssi on parhaimpia mitä on tullut syötyä, suklainen, kostea ja sisältä oikein tahmea eli ei siis ollenkaan kuiva ja mauton, kuten yleensä tuppaa olemaan . Bagelistä olen kuullut positiivisia kommentteja, mutta itselläni on se vielä kokeilematta .

<< Start < Previous
Next > End >>
Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Join the discussion

The most read discussions in category

Notice that anyone can add any kind of content into service. Also all advertised products are not gluten-free. Administrator is not responsible and you take full responsibility what you eat. If you notice vandalism or contents that include gluten, please notify the admistrator.

©2024 Glu.fi
Service infoNewsTerms of serviceTell friendHelp and rulesSuomeksiFeedbackSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,011s