Gluteeniton mustamakkara?

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Start < Previous
Next > End >>
  • Jezu  Admin09/21/2009 12:56 AM

Tietääkö kukaan onko gluteenitonta mustaa makkaraa saatavilla mistään? Sitä olisi kiva maistella piiiiiitkästä aikaa

Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

• higga 209 messages09/21/2009 11:50 AM

Tampereen seudulla useammastakin paikasta. Takuuvarma on Kalevan Prisma torstaisin

• Ad

• heki 1 message09/21/2009 12:47 PM

Kenen valmistamaa se on?

• Jezu  Admin09/21/2009 1:35 PM

higga kirjoitti:
    Tampereen seudulla useammastakin paikasta. Takuuvarma on Kalevan Prisma torstaisin

Mahtaakohan sitä saada myös pääkaupunkiseudulta? Vaikka mustasta makkarasta tykkäänkin, ei sen takia viitsisi ehkä kuitenkaan ajella Tampereelle asti

• higga 209 messages09/21/2009 5:28 PM

heki kirjoitti:
    Kenen valmistamaa se on?

Muistelisin että Edun herkkukeidas, nettisivut on huonot! Tää firma jatkaa mun mielestä Teivon Lihan tuotantoa... Ihan varma en siis oo!

Tuosta levikistä en tiedä... mutta jossain lehtijutussa kehottivat asiakkaita pyytämään omaa kauppiasta tilaamaan! Ja ainakin tuolla Prismassa joka toinen ostaa gluteenitonta ja joka toinen tavallista mustaa, menekki on oikeasti hurja

• Jezu  Admin09/21/2009 6:43 PM

Katsos vaan, tuosta löytyi Aamulehden juttukin:

Keliaakikko voi nyt herkutella mustalla

• MariJo 77 messages09/21/2009 9:11 PM

Itse ostin kerran mustaa makkaraa Kalevan Prisman lihatiskistä. Kotona tuli vasta mieleen, että ottikohan myyjä makkaraa astiasta samalla muovipussilla kuin tavallistakin...(laittavat siis muovipussin käden suojaksi). Tietääkö joku,kuinka toimivat?

Aikaisemmin sai Allermiinasta mustaa makkaraa pakasteena, en tiedä onko näin edelleen.

• Ad

• Anni 35 messages09/22/2009 11:52 AM

Valmistaja on tosiaan Edun herkkukeidas, ja jatkaa Teivon Lihan tuotantoa. Näin kertoi pari viikkoa sitten myyjä Tampereen kauppahallissa, josta ostin gluteenitonta mustaa makkaraa. Ja hyvää oli, kertoi tytär Ja oli onnellinen kun vihdoin sai tätä "herkkua".

• Jezu  Admin09/26/2009 3:16 PM

Nyt lähti postia Edun Herkkuikeitaaseen, josko tuotetta saataisiin myös pk-seudulle

• Harri79 9 messages10/01/2009 7:23 PM

Pit'ääki huomen hakee!

• Jezu  Admin10/01/2009 10:32 PM

Poikkeaako gluteeniton mustamakkara tavallisesta? Erilainen koostumus? Maku? Väri? Millois joku lisää kuvan?

• Kimble65 26 messages10/03/2009 12:46 PM

Sattuneesta syystä suoranainen vertailu on tekemättä mutta ainakin minusta gluteeniton mustamakkara on sekä olemukseltaan että maultaan aika lailla samanlaista kuin tavallinen. Ihan täydestä menee, ainakin satunnaisella nautiskelijalla...

• Ad

• higga 209 messages10/03/2009 2:36 PM

Mun mielestä on ihan samanlaista, ja yhtä hyvää! Tää on yks niistä tuotteista joissa gluteenittomuutta ei huomaa

Siitä kuvasta... kun se makkara yleensä häviää parempiin suihin heti...

• Harri79 9 messages10/13/2009 8:20 AM

Hyvää oli!

• Jezu  Admin10/13/2009 2:15 PM

Sisko tiesi kertoa, että gluteenitonta mustamakkaraa saa Tampereen Sokoksen lihatiskiltä joka päivä! Mulle pitäisi tulla lähetys ensi lauantaina. Nam

• Jezu  Admin10/17/2009 5:59 PM

Noniin, maistettu ensimmäiset palat ja oli muuten herkkua Pitänee vinkata Keliapuotiin, josko saataisiin myyntiin Helsinkiinkin.

Liekö tässä ensimmäinen kuva netissä gluteenittomasta mustamakkarasta?

Gluteeniton mustamakkara

• Tweety 12 messages10/08/2010 9:28 PM

Tähän mustamakkara keskusteluun pitää ottaa taas osaa Itse haen Kalevan prismasta Tampereella "pötköt". On hyvää ja mitä yli kahdenkymmenen vuoden taakke muistan, niin suht samalle maistuu kuin se alkuperäinen, puolukkahillon kera. Kalevan prismasta mustista saa aina maanantaisin ja torstaisin.

...Ja mitä Tampereelle ajamiseen tulee, niin kannattaa tänne ihan vaan tulla käymään, jos ei niin fiksu ole, että olisi jo muuttanut Manseen...

• Ad

• Ninsku 30 messages03/26/2012 3:57 PM

Saakohan sieltä tampereen kauppahallista vielä gluteenitonta mustaamakkaraa ? Asun itse täällä pohjanmaalla ja arvatkaa vaan kuinka sitä on tehnyt mieli. Kerran Teivon lihan aikana sitä sainkin maistaa, kun isäni toi sitä minulle

• Kimble65 26 messages05/20/2012 10:09 PM

Ninsku kirjoitti:
    Saakohan sieltä tampereen kauppahallista vielä gluteenitonta mustaamakkaraa ?

Sitä löytyy Tampereen puolessa useammastakin paikasta - itse ostan sitä Ylöjärven S-marketista; toimituspäiviä en tiedä mutta aina sitä on tiskistä löytynyt kun on tehnyt sitä mieli.

• aspja 22 messages06/05/2012 7:45 PM

Mistähän sitä mustaa makkaraa löytäis täältä Oulusta?

• Rupert 74 messages06/06/2012 5:39 PM

Vähän aiheeseen liittyen, onko kukaan törmännyt gluteenittomaan ryynimakkaraan? Tuosta mustasta vielä, että vaikka muuten pärjääkin ihan hyvin gluteenilliselle esikuvalleen, niin mielestäni riisi ei oikein ole onnistunut valinta ryyniksi. Tattarisuurimo voisi olla parempi.

• Tuulia 29 messages06/10/2012 7:27 PM

Chef Wotkinsilla on loistavaa gluteenitonta ryynimakkaraa. Esimerkiksi Helsingissä Asematunnnelin S-Marketissa (Sokoksen pohjakerros) Wotkinsín tuotteilla on jopa oma hylly.

<< Start < Previous
Next > End >>
Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Join the discussion

The most read discussions in category

Notice that anyone can add any kind of content into service. Also all advertised products are not gluten-free. Administrator is not responsible and you take full responsibility what you eat. If you notice vandalism or contents that include gluten, please notify the admistrator.

©2024 Glu.fi
Service infoNewsTerms of serviceTell friendHelp and rulesSuomeksiFeedbackSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,019s