Gluteeniton lentokoneessa

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Start < Previous
Next > End >>
  • Ninsku 30 messages04/28/2014 2:15 PM

    Olen lähdössä kesällä Teneriffalle, tiedustelin lentoyhtiöltä ruokaa itselleni, mutta niillä oli vain kasvisvaihtoehto gluteenittomalle ruokavaliolle.
    No, ei siinä mitään, mutta kun olen paljon muillekkin ruoka-aineille allerginen joten siinä kasvisvaihtoehdossa voi olla jotain jolle olen allerginen.
    Saan kuulemma ottaa omat eväät mukaan, mutta rajoituksena on ettei saa ottaa pakasteita eikä juomia. No juomat voin ostaa lentokoneesta.
    Mitä te olette ottaneet lennoille mukaan syömisiksi ?

    Me lennetään Teneriffalle vielä niin että eka vaihto tapahtuu Amsterdamissa ja toinen vaihto Madridissa.

    Kohteessa pärjätään kyllä, koska mukaamme lähtee Espanjasta kotoisin oleva ystävämme

  • Rupert 74 messages04/29/2014 7:32 AM

    Eipä taida terveetkään noin lyhyillä lennoilla nykyään saada kuin lähinnä sämpylän jos sitäkään. Onko tuo pakastekielto joku uusi juttu? On meillä muutama vuosi takaperin ollut lapsille pakastettua purkkiruokaa, jota sitten yritettiin teekannussa sulatella ja lämmittää. Pakasteesta kotona otetut nakit sen sijaan toimivat paremmin, kun puolimatkaan mennessä sopivasti sulivat. Mutta muuten omat leivät, hedelmät, suklaa, mysli/proteiinipatukat ja perunalastut toimivat lentokoneessakin ja jos tuhdinpaa kaipaa, niin minisalami, kuivaliha ja pussiin pakattu tonnikala on myös joskus tullut kokeiltua. Tosin sinun tapauksessa olettaisin, että edes toinen vaihto olisi sen verran pitkä, että kentälläkin ehtisit jotain syödä.

  • nyyti 58 messages05/02/2014 2:33 PM

    Mulla on ainakin yleensä junassa eväänä rasia, jossa on sotkettuna tonnikalaa+riisiä+tomaattipyrettä+yrttejä ja raejuustoa (ei sotkettu sekaan) ja lisäksi rahkoja. Luulisi toimivan lentokoneessakin? Vai mitenhän rahkat menee näitten nestesääntöjen kanssa? Niitä ainakin varmaan saa myös kentältä kioskista.

<< Start < Previous
Next > End >>
Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Join the discussion

The most read discussions in category

Notice that anyone can add any kind of content into service. Also all advertised products are not gluten-free. Administrator is not responsible and you take full responsibility what you eat. If you notice vandalism or contents that include gluten, please notify the admistrator.

©2024 Glu.fi
Service infoNewsTerms of serviceTell friendHelp and rulesSuomeksiFeedbackSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,017s