Gluteeniton Rodos

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Start < Previous
Next > End >>
  • Ronjuska 60 messages02/17/2013 8:12 PM

    Heippa! Suunnitteilla matka keliaakikko tytön(silloin 6v) kanssa rodokselle. Kertokaa kokemuksianne ruuasta, ravintoloista, kauppojen tarjonnasta ja ihan mistä vaan asiaan liittyvästä

  • Jezu  Admin02/18/2013 1:42 AM

    Täällä on keskustelua aiheesta:

    Gluteenitonta Rodoksella

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Ad

  • Ronjuska 60 messages02/18/2013 10:00 AM

    Hei! Olen tuon lukenutkin ja ihan hyviä asioita. Lähinnä silti esim. lasten kanssa liikenteessä olleilta olisi kiva saada kommentteja

  • Lianna 55 messages02/20/2013 12:32 AM

    Hei! Kaupoista saa riisikakkuja, mutta muut gluteenittomat leivät ja keksit yms. lötyvät usein apteekista, jos niitä onn tarjolla. Itse syön Kreikassa aina grillattuja ruokia, kalaa, lihaa, tsatsikia, kasviksia tomaattikastikkeessa, fetaa, salaattia, ranskalaisia paerunoita - ja hyvin olen pärjännyt, koskaan ei ole nälkä jäänyt tai dieettivirhettä tapahtunut! Hyvää matkaa!

  • Ronjuska 60 messages02/21/2013 4:54 PM

    Kiitos vastauksista! Kyllähän se niin on, että kun varsinkin valitsee luontaisesti gluteenitonta niin riski, että saisi väärää ruokaa on aika pieni. Kielikäännöstä vaan peliin ja omia keksejä ja leipää taidan pakata matkalaukkuun

<< Start < Previous
Next > End >>
Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Join the discussion

The most read discussions in category

Notice that anyone can add any kind of content into service. Also all advertised products are not gluten-free. Administrator is not responsible and you take full responsibility what you eat. If you notice vandalism or contents that include gluten, please notify the admistrator.

©2024 Glu.fi
Service infoNewsTerms of serviceTell friendHelp and rulesSuomeksiFeedbackSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,011s