Jezu Admin – 03/26/2009 3:51 PM
Kun puhutaan, että jotkut koirat voivat haistaa jopa omistajansa orastavan syövän, voisiko olla mahdollista kouluttaa gluteenin haistava koira? Ravintolaan vaan mukaan koira haistamaan kaikki ruoat ja jos haukkuu, sit jätetään väliinKeliaakikko vm. -07 / Celiac since -07
Suviih 629 messages – 03/27/2009 1:24 PM
Ravintolanpitäjät varmaan arvostas kovastiGluteenittomia leivontaohjeita: http://www.gluteenitontaleivontaa.fi
Blogin Facebook-sivut:
https://www.facebook.com/gluteenitontaleivontaa
Jezu Admin – 03/27/2009 4:02 PM
Suviih kirjoitti:
Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07
Jezu Admin – 07/04/2010 9:15 PM
Herätetäänpä tämäkin keskustelu taas henkiin Tuollainen koira olisi kyllä käteväKeliaakikko vm. -07 / Celiac since -07
Tallulah 476 messages – 07/06/2010 11:42 AM
Leivotuista MÄ haistan onko se gluteeniton vai ei! Mun mielestä ne tuoksuu ihan erilaisille, mutta tietenkään mistään kastikkeista ei voi haistaa. Onneksi kastikkeet alkavat olla gluteenittomia melkein joka paikassa jo.
Pommipoika 2 messages – 08/04/2010 11:55 AM
Mulle riittäis joku alkogluteenimetri tai sit sellanen tikku, millä mitataan virtsan valkuista, et voisi reissuilla varmistaa gluteenittomuuden. Ei luulis olevan vaikea valmistaa, jos meidän suoli reagoi siihen, niin luulisi olevan mahdollista simuloida reaktiota. voisin tollasesta mittarista muutaman satasen pulittaakin
Jezu Admin – 09/29/2010 6:17 PM
Mielenkiintoista. Nokia on kehittänyt nano-labrassaan englannissa laitteen, joka "haistaa" aineista mitä eri aineita se sisältää. Tuotetta voitaisiin tulevaisuudessa hyödyntää esimerkiksi allergeenien tunnistamiseen ruoka-annoksista. Ehkäpä joku päivä Nokialaisella voi tsekata ravintolassa onko ruoassa gluteenia vai eiKeliaakikko vm. -07 / Celiac since -07
Only registered users can participate discussion. If you do not have a user account, please register. It's fast and free! If you have already registered, please log in at the top right menu.
Notice that anyone can add any kind of content into service. Also all advertised products are not gluten-free. Administrator is not responsible and you take full responsibility what you eat. If you notice vandalism or contents that include gluten, please notify the admistrator.