Glu.fi Keliakiamessuilla

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Start < Previous
Next > End >>
  • Jezu  Admin04/08/2013 12:39 PM

Nyt sen voi paljastaa Voit tavata Glu.fi:n ylläpitäjän eli allekirjoittaneen Keliakiamessujen Tietotorilla lauantaina. Osallistun keskusteluun vertaistuesta verkossa:

klo 13–13.30 Vertaistukea verkossa – mistä ja missä keskustelemme virtuaalisesti
    haastateltavana Saara Pajunpää, Pohjois-Pohjanmaan sosiaali- ja terveysturvayhdistys ja Jesse Valli, nettiyhteisö Glu.fi. haastattelijana verkkotiedottaja Marika Vanhatalo, Keliakialiitto

Täältä löydät Tietotorin koko ohjelman:

Keliakia 2013 -messut: bongaa ajankohtaiset teemat Tietotorilta

Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

• Ruutar 9 messages04/08/2013 1:04 PM

Voi "vitsi" mä niin olisin halunnut tulla messuilemaan, mutta joudun jalkaleikkaukseen 30.4.-13. toivottavasti saan lukea messuista paljon näillä sivuuilla. minä olen "pitkänlinjan" keliaakikko, olen ollut perustamassa yhdistystä tänne Turkuseen!

Tara oli facebookissa keliaakikkojen suljetussa ryhmässä, mutta sitten minä hermostui, kun siellä on monta "mutu"keliaakikkoa? Onko se tämänpäivän trendi? Ei syödä normaalisti? vaan täytyy hifistellä???

• Ad

• Suviih  629 messages04/09/2013 6:29 PM

Jää valitettavasti kuulematta kun itse olisi tarkoitus suunnata messuille perjantaina

Gluteenittomia leivontaohjeita: http://www.gluteenitontaleivontaa.fi
    Blogin Facebook-sivut:
    https://www.facebook.com/gluteenitontaleivontaa

• Jezu  Admin04/09/2013 7:53 PM

Suviih kirjoitti:
    Jää valitettavasti kuulematta kun itse olisi tarkoitus suunnata messuille perjantaina

No ei mulla kuitenkaan ole mitään järkevää sanottavaa

Yritän kyllä pitää Glu.fi:n käyttäjät ajantasalla messujen aikana. Saavat sitten nekin infoa, jotka eivät pääse paikanpäälle.

• Reetta  719 messages04/14/2013 6:48 PM

Täytyypä poiketa katsomaan. Ihan mukavan oloisia tietoiskuja Tietotorilla. Yhtenä aiheena näytti olevan D-vitamiinikin.

Lauantain reissulle on ilmoittauduttu jo.

• Jezu  Admin05/15/2013 12:03 AM

Messujen koko ohjelma ja näytteilleasettajat on nyt julkaistu:

Keliakia 2013 -messut: tutustu etukäteen messujen näytteilleasettajiin

Eli lauantaina klo 13 voit törmätä Sorsapuistosalissa myös minuun

<< Start < Previous
Next > End >>
Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Join the discussion

The most read discussions in category

Notice that anyone can add any kind of content into service. Also all advertised products are not gluten-free. Administrator is not responsible and you take full responsibility what you eat. If you notice vandalism or contents that include gluten, please notify the admistrator.

©2024 Glu.fi
Service infoNewsTerms of serviceTell friendHelp and rulesSuomeksiFeedbackSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,01s