Eilen juhlissa !

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Start < Previous
Next > End >>
  • milla 412 messages02/22/2009 9:19 AM

    Kyllä oli ihanaa olla ystävä pariskunnan yhteisillä syntymäpäiväkutsuilla, kun minut oli muistettu tarjottavia valittaessa, oli jos jonkinmoista suolapalaa gluteenittomana Kiitos heille. Oli mm savupororullaa, nakkirullaa ym Lisäksi makeita juttuja nam . Pitkästä aikaa sai tuollasia herkkuja .

  • Jezu  Admin02/22/2009 9:50 PM

    Kuulostaa herkulliselta

    Mukava yllätys aina, kun gluteeniton ruokavalio on otettu huomioon, silloin kun sitä vähiten odottaa.

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Ad

  • Kari 364 messages02/22/2009 11:37 PM

    Joo, tuo on lämmittävä vastaanotto. Pienen harjoittelun jälkeen minunkin tuttavapiiri alkaa oppia.
    Onko muuten teissä osallistujaporukat näitä mun kaltaisia "oirehtimattomia" tapauksia? Tosi lujaa kiusaa monet asiat kun takuulla usein tahtomattani popsin niitä ei-ei-juttuja. Miten teillä on - mulla ainakin jotenkin taistelua salakavalaa juttua vastaan?

    Olin tänään läheisen ala-asteen siis koulu tapahtumassa. Thaimaalainen rouva tarjoili riisikääröja, vihannesta ja jauhelihaa, kaikki gluteenitonta. Oli hyvä lounas.

  • milla 412 messages02/23/2009 5:33 AM

    Se oli tosi kiva yllätys, kun sitä on jo tottunut siihen että ei montaa asiaa ole mitä voi tuollasesta napostelupöydästä napostella
    Kiva kuitenkin kun usein tuollasia juhlia varten monesti tiedustellaan allergioita .

  • Kari 364 messages02/24/2009 8:50 PM

    Tai jos nyt ei ihan eilen - firman pikkujouluissa: Oli tiedossa järjestäjillä (G)-vaatimus. Pöydässä oli tosi paljon jouluruokia - kinkku ainut ei-G. Sain ottaa ihan kaikkea muuta, jopa kastikkeet. Tuntui olo yhdenvertaiselta Näköjään tuollainenkaan linja ei ole mahdottomuus edes suurkeittiössä.

    Olin tänään läheisen ala-asteen siis koulu tapahtumassa. Thaimaalainen rouva tarjoili riisikääröja, vihannesta ja jauhelihaa, kaikki gluteenitonta. Oli hyvä lounas.

  • Jontsa 67 messages08/20/2009 11:14 PM

    Meillä oli tänään taloyhtiön pihajuhlat. Olin merkannut ilmoittautumislomakkeeseen että olen keliaakikko, ja ilokseni joku juhlatoimikunnasta olikin järjestänyt minulle vastalämmitetyn gluteenittoman kanelipullan Makkaran kanssa tulikin sitten jo vähän vaikeuksia. Kysyin juhlatoimikunnan vastaavalta henkilöltä että onkohan makkara gluteenitonta, niin sain vastaukseksi "Mitä se tarkoittaa? Minä en tiedä tuollaisista mitään", jonka jälkeen kyseinen henkilö kääntyi palvelemaan toista ihmistä... Oli jotenkin niin uskomatonta ettei voinut muuta kuin nauraa

  • milla 412 messages08/21/2009 5:44 AM

    Kiva, no sait pullan ainakin

    Mut aika noloo, että ei ollut sitten huolehdittu makkarasta !

  • Ad

  • porajata 460 messages08/21/2009 7:23 AM

    Minä en olisi kyseistänyt ainakaan grillimakkaraa....
    Koska jauhoja ei ole saanut ainakaan suomalainen teollisuus noihin käyttää enää pitkään aikaan

  • KattiMatikka 271 messages08/21/2009 3:03 PM

    Mulle on onneksi siunaantunut ihana sukulais/tuttavapiiri, jossa tehdään kaikki gluteenittomana, kun tulen käymään. Tosin nyt tulee pitkästä aikaa vierailu vähän tuntemattomampaan paikkaan, jossa rouva varmasti olisi ihan hädissään jos ilmoittaisin, että mulla on keliakia... Taidan leipoa jonkun piirakan mukaan tuliaisena ja yritän ohittaa koko jutun mahdollisimman matalalla profiililla.

    Mites te muut?

    Itse aina yritän neuvoa kyläpaikkoja juuri kontaminaatioista ja "saattaa sisältää vehnää" jutuista. Aino-jäätelöä aika usein olen saanut Ymmärrän hyvin. Eihän sitä voi tietää, että esim. kaikki piirakat kuten omenapiirakka on helppo leipoa ja hyvän makuinen gluteenittomillakin jauhoilla.

<< Start < Previous
Next > End >>
Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Join the discussion

The most read discussions in category

Notice that anyone can add any kind of content into service. Also all advertised products are not gluten-free. Administrator is not responsible and you take full responsibility what you eat. If you notice vandalism or contents that include gluten, please notify the admistrator.

©2024 Glu.fi
Service infoNewsTerms of serviceTell friendHelp and rulesSuomeksiFeedbackSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,011s