Anna aina palautetta

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Start < Previous
Next > End >>
  • Jezu  Admin11/17/2011 4:52 PM

    Itse annan aina palautetta, jos kaupasta ostetussa ruoassa on jotain vikaa ja yleensä vaiva myös palkitaan.

    Hyvänä esimerkkinä eräs marketti pääkaupunkiseudulla, josta ostin gluteenittomia tuotteita. Olin tarkastanut paketin päivämäärän kaupassa, mutta kotona huomasin ruoan olevan läpeensä homeessa. Ei muuta kuin palautetta kauppaan ja sain nopeasti vastauksen pahoittelujen kera. Ilmoittivat, että voin noutaa hyvityksen kaupasta.

    Menin kauppaan ja sain vastaavalle summalle kirjoitetun lahjakortin, jolla kävin sitten hakemassa uuden samanlaisen tuotteen. Siinä samalla katselin paketteja ja kuinka ollakaan ko. tuotteista suurin osa oli mennyt vanhaksi jo pari kk takaperin. Onneksi yksi paketti oli kuitenkin vielä voimassa ja tarkistin, ettei se sisältänyt hometta.

    Laitoin kotoa vielä meilin myymäläpäällikölle, jossa kiitin lahjakortista ja mainitsin vanhentuneista pakkauksista. Heti seuraavana päivänä tuli vuolas pahoittelu vanhetuneista tuotteista ja tieto, että palkitsevat tarkkaavaisuuteni.

    Kävin eilen hakemassa minulle luvatun tuotekassin ja se oli todella runsas. Kassissa oli gluteenitonta pastaa, mysliä ja muita erikoisempia tuotteita, joiden arvo oli varmasti 20 euroa. Näin se asiakaspalvelu kuuluu hoitaa

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • helsbe 27 messages11/17/2011 6:59 PM

    Mä olen myös kova antamaan palautetta. Yleensä jos löydän kaupassa vanhaksi mennyttä tai muuten huonoa, niin koitan sanoa siitä heti myyjälle.Usein vaiva palkitaan, mutta en ole koskaan noin avokätiseen palkkioon törmännyt Hienoa, että tuollaisia kauppiaita löytyy!

    Annan herkästi palautetta muistakin palveluista sekä ravintoloissa.

  • katjairene 57 messages11/17/2011 8:38 PM

    Minua ei ole ikinä palkittu, vaikka kiikutan melkein jjoka toinen kauppakäynti vanhaksi menneitä tuotteita myyjälle, joka muuten sattuu lähes poikkeuksetta olemaan aina sama Veikkaisimpa etten ole pidetyimmästä päästä asiakkaista.
    Ostin tattarijauhoja samasta kaupasta, ja kerkesin jo leipoa niistä ennenkuin huomasin että jauhot olivat menneet vanhaksi. Laitoin palautetta asiasta, vastaukseksi tuli että tuote on kyllä käyttökelpoinen vaikka päivämäärä onkin mennyt. Juu niin oli, mutta se ei ollut mun pointti... Puuh

  • Jezu  Admin11/20/2011 7:45 PM

    katjairene kirjoitti:
    Minua ei ole ikinä palkittu, vaikka kiikutan melkein jjoka toinen kauppakäynti vanhaksi menneitä tuotteita myyjälle, joka muuten sattuu lähes poikkeuksetta olemaan aina sama Veikkaisimpa etten ole pidetyimmästä päästä asiakkaista.
    Ostin tattarijauhoja samasta kaupasta, ja kerkesin jo leipoa niistä ennenkuin huomasin että jauhot olivat menneet vanhaksi. Laitoin palautetta asiasta, vastaukseksi tuli että tuote on kyllä käyttökelpoinen vaikka päivämäärä onkin mennyt. Juu niin oli, mutta se ei ollut mun pointti... Puuh

    Itsekin maininnut vanhentuneista tuotteista suoraan myyjälle ja heiltä ei ole kyllä saanut mitään kiitosta. Kannattaa siis aina olla yhteydessä suoraan myymäläpäällikköön. Se on sitten eri asia, jos myymäläpäällikkökin on täysin välinpitämätön

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

<< Start < Previous
Next > End >>
Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Join the discussion

The most read discussions in category

Notice that anyone can add any kind of content into service. Also all advertised products are not gluten-free. Administrator is not responsible and you take full responsibility what you eat. If you notice vandalism or contents that include gluten, please notify the admistrator.

©2024 Glu.fi
Service infoNewsTerms of serviceTell friendHelp and rulesSuomeksiFeedbackSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,033s